Visste du...

... Att jag är självutbildad frisör?

Eller okej, riktigt så bra är det väl inte direkt... men jag är en hyfsad, outbildad frisör i alla fall! Jag hade en period i somras då jag ville bli frisör, så jag läste artiklar och såg videor på youtube om hur man klippte hår och frisyrer... mamma blev min försökskanin och har blivit klippt och friserad två gånger! Båda blev bra, men jag har ingen bild från första gången, tyvärr.



Jag minns att mamma fick lite panik när hon såg hur mycket hår jag hade klippt bort. Egentligen ville hon inte att jag skulle klippa mer än någon centimeter, men alla kan ju se att det behövdes en hel del mer än så för att det skulle se friskt ut... hihi! Hon blev nöjd några timmar senare, i alla fall... och tur var väl det, för det var inte vuxit så speciellt mycket sen dess ;)

(Bilderna är från sommaren 2009!)

Kommentarer
Postat av: vanews

2010-01-13 @ 16:09:52
Postat av: vanessa

jag vet inte... i förra månaden var det något med 200...hur många vill du ha???

2010-01-13 @ 16:10:56
URL: http://vannevanessa.bloggplatsen.se
Postat av: Taylor

That looks super nice!!

2010-01-13 @ 18:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0