Skitseg.se!

Jag har försökt att komma fram till blogg.se i flera minuter och nu äntligen funkade det! Jag förstår nog om det är trafiken som gör det svårt att komma fram/in/publicera ibland, men det är sjukt irriterande ändå, eller hur (fellow blogg.se-bloggare)?

Hur som helst, jag kom ganska precis hem från affären och det är hur mycket snö ute som helst! Säkert en meter, och det är mjuk snö! Superhärligt om man tänker leka i den, men inte fullt lika mysigt när skorna varken är speciellt varma eller täta. Vi har dock lite tur här, för det är "bara" -8 grader... (och jag som tycker det är kallt när det är 10 plusgrader! 20 plusgrader är kallt för mig! Herregud, att jag överlever i minusgrader är nästan ett mirakel!)




Mia är här som vanligt... hon är varm, gosig och fin (till skillnad från soffan jag sitter i... helt sjukt ful och obekväm! Men det hör inte hit... haha)


Hoppas ni har det bra!

Kommentarer
Postat av: vanessa

hej nej det sa jag inte men jag lärde mig av dig och din blogg

2010-01-07 @ 18:25:02
URL: http://vannevanessa.bloggplatsen.se
Postat av: VANESSA

JA DET KAN MAN VÄLL FÅ HAHA

2010-01-07 @ 19:56:26
URL: http://VANNEVANESSA.BLOGGPLATSEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0