Nittonde i första

Idag har jag tagit lite nya bilder till mitt skådespelar-CV! Såna måste ju uppdateras nästan hela tiden eftersom man förändras ganska mycket oavsett hur gammal man är... tyvärr blev det inga vidare seriösa eller fina bilder... haha, egentligen spelar det väl ingen roll, man ska ju bara visa hur man ser ut, men bilderna måste ändå göra en rättvisa! Eller hur? ;P

Nu sitter jag bara här och väntar på att mamma ska komma hem, så att vi kan åka och handla... under tiden sitter jag och har någon form av seg SMS-maraton med Marielle... hon har precis varit på sjukhuset i Linköping efter en operation, så det är klart att jag vill veta hur det gick (och det gick bra, för er som undrar)!


Ungefär såhär ser jag ut nu. Checka min cell, it's pink ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0