Jean's cherry bomb

Kan ni fatta att jag aldrig vaknar innan två? Jag somnar fem varje natt och vaknar aldrig innan två längre. Tror ni att det är dags att vända tillbaka på dygnet igen? Eller förresten, varför ska jag göra det? Helt onödigt! ;)


Inatt hade jag som vanligt massa skumma drömmar. En dröm handlade om att jag hade möblerat om i mitt rum och satt och installerade (!?) en ny blogg, som jag och ett gäng tjejkompisar hade skapat. Bloggen hette något i stil med "Jeans"... (vadå tråkigt namn?) Vi hade som massa kläder i bakgrunden på bloggen, och så hade vi klippt ihop våra ansikten och skrev som en person? Helt knäppt! Jag tror nog vi hette Jean, när jag tänker efter...

Som sagt, ännu en sjuk dröm i min samling! En annan dröm handlade om att jag förlorade ett vad och klippte mig såhär:




Och jag är ganska säker på att det är för att jag somnade med Cherry bomb på hjärnan igår... (haha, som ni kanske läste längst ner i förra inlägget xD)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Okej:) Jo det e bra med mig :) Tack. Blev faktiskt nöjd med bilderna själv :) Vad hittar du på idag?

2010-01-26 @ 15:01:47
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: stylebyfashion

Under Januari ut får alla som beställer och betalar innan den sista ett snyggt handsmycke i guld med på köpet med hem i brevlådan! (oavsett vilket smycke du köper) Det finns massor av snygga handsmycken, lårsmycken, kroppssmycken, armsmycken, halsband & armband m.m. att köpa. På många av smyckena går att stansa in en valfri text eller ett datum ♥ StylebyFashion ♥

2010-01-26 @ 17:27:38
URL: http://stylebyfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0