Jag vet vem du är...

Jag loggade in på min Google Analyticsanvändare och kollade upp vart alla mina läsare bor (muahaha).

Det visade sig att flest av mina svenska läsare kommer från Uppsala, Stockholm och Jönköping. Flest läsare har jag givetvis i Sverige, men direkt därefter hittar vi både USA, Marocko, Finland, Frankrike, Spanien och Norge! Sjukt kul ju, tyvärr hade inte Frankrike, Spanien och Norge-besökarna stannat speciellt länge och avvisningsfrekvensen låg på 100% (vet inte riktigt vad det betyder, men det lät inte positivt, haha!).

Var bara tvungen att skriva det... Google Analytics är mest ärliga när det kommer till statistiken, så ni som har blogg.se borde registrera era bloggar där om ni vill få massa kul information och ärlig statistik :)



(Bilden är en länk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0