"I've got no distance left to run"

Nu är en ny design uppe! Jag sa ju att jag skulle fixa en... eller gjorde jag det? Det kanske jag inte gjorde? Jaja, jag gjorde en ny i alla fall! Skämtbilden fick agera header! Hihi...


Bortsett från att jag har gjort en ny design idag, så har jag även legat i sängen hela dagen och lyssnat på tjejpop (läs: The Saturdays... vad annars? Enda tjejpoppen jag känner till!) Helt ärligt, jag har inte rört på mig alls mycket, mer än till köket och toaletten... jag mår inte alls bra! Fast det är lite bättre nu, men på grund av att jag halvligger, så börjar jag få ont i ryggen... ihh!! Får gå upp och röra mig lite så att jag inte fastnar såhär... hoppas ni har det bra och att ni inte avskyr den nya designen alltför mycket ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0