Gina Tricot...

Jag ursäktar det ortoligt tråkiga och oinspirerande inlägget, men jag är sjukt uttråkad...



  


Enkelt är bäst och lättast att matcha. Den här skjortan kommer från Gina Tricot och kostar 199:-... (låtsas att ni inte visste det!)


    

Trist att den här inte är lika omskriven som den över, personligen tycker jag att den är snyggare! Det är i och för sig en smaksak. Den kostar 299:- och finns på Gina Tricot.

   

199:- och jag älskar den! :)




Nu ska jag tråka vidare. Ciao, mates.


Kommentarer
Postat av: Lillasyzter

klänningen är underbar!!!

2010-01-26 @ 23:37:48
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har sån jävla sugig stil, kollar man din header så tror man att du är en rocktjej... du borde ändra den.

2010-01-27 @ 02:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0