Figaro gästbloggar!

Hej Rebeccas läsare!
Jag är en katt som heter Figaro och jag är åtta år. Och ett halvt. År alltså. Jag är tuff och tycker om att bita mina syskon när vi leker. Mina syskon heter Tusse, Micke och Mia. Mia är en fjolla. Jag tycker om när hon skriker. Mjau. Det är roligt när hon skriker. Ibland skriker hon när jag inte har gjort något. Bara för att jag ska få skäll. Det är inte roligt då. Men annars är det det! Prrrrrrrrrrrrr.

Nu ska ni få se en bild på mig. Rebecca hjälpte mig fota för jag kan inte det. Men jag skriver själv! Visst är jag duktig?

Jag är en tuff katt som är jättefin. Titta på mig! Visst är jag söt? Nu älskar du mig. För det vet jag. Prrrrrrrr. Men jag älskar inte dig. Jag är för tuff för det.


Mjauu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0