Är jag tråkig nu?

Jag önskar verkligen att jag hade något spännande att skriva om... eller att något spännande hände överhuvudtaget! Mitt liv står helt still nu och jag börjar bli riktigt frustrerad! Det som förvånar mig är dock att ni stannar kvar även när jag inte skriver? Hur kommer det sig? Det känns verkligen jätteroligt att ni inte överger mig för de bloggar jag tipsar er om (haha, dumt av mig att tipsa om bättre bloggar och sedan bli tyst... bloggsjälvmord, typ), även om ni nu bara läser och inte säger något... haha!

Hur som helst, jag ber om ursäkt för min tråkighet och tillägnar detta inlägg till (nu blir det töntigt) lilla Katya från Moskva som jag var tvungen att hänsynslöst mörda igår (eh... fiktiv person... bara Marielle och Diêgo som fattar, hoppas jag... men som sagt, fiktiv person, jag har inte mördat någon! Haha!) och samtidigt ägna slutet åt... ja, ni ser.




Woot woot. Och igen är det bara Marielle som fattar. Hahahahaha jag är riktigt nördig idag!

Ch-ch-ch-ch-ch CHERRY BOMB!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hejsan tjejen. Hur e det med dig idag?? Har skickat kommentarer till dig, men du skickar aldrig tillbax längre?! Hoppas att du får en toppen dag. Kram

2010-01-26 @ 08:10:23
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: mel

yeah the rebelles :P

2010-01-26 @ 17:41:26
Postat av: Rebecca

Queens of noise. Hahaha :P

2010-01-26 @ 19:03:44
URL: http://tribecas.blogg.se/
Postat av: mel

yeah

2010-01-26 @ 22:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0