4 januari

G'day mates! Hur mår ni? Jag mår lite sisådär, faktiskt... jag känner mig riktigt förkyld, men egentligen är det bara näsan som spökar... (som vanligt). Jag tror att jag behöver mitt allergispray!! Haha.

Och självklart hade jag ännu en störd dröm. Inatt drömde jag att vi hade en släktträff här hemma, och en liten blond flicka på 10-12 år klättrade upp i ett elskåp i hallen. Hon fick en riktigt fet elstöt och föll ner på marken och låg som i kramp på magen med huvudet uppböjt... hon såg helt galen ut i blicken... sen dog hon och hela släkten skrattade och sa: "Så dum!" om henne... jag fick panik och vaknade. Vet ni vad min första tanke var? "Inte nu igen!" och "Vem är det nu som dör?"... jag är helt enkelt trött på dessa drömmar och hoppas att den bara är ihoplänkad med filmen jag såg igår (Den nya The Grudge-filmen från Japan, Ju-on: the girl in black eller vad den nu heter...) och inte det faktum att någon faktiskt kommer att dö på riktigt... jag brukar ju få såna drömmar då.

Usch för mardrömmar, alltså ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0