29 januari??

Jag är så trött! Klockan fyra på morgonen bestämde sig ett ljushuvud för att skyffla snö? Varför? Det hade inte ens snöat! De brukar åtminstone vänta tills åtta? Haha, som tur var var jag ändå för trött för att bli arg, men jag kunde ju inte direkt sova för det... har dessutom fortfarande sjukt ont i halsen, kunde inte svälja alls imorse utan att hoppa tre meter i luften för att det gjorde så ont... det dumma är dock att jag inte känner mig det minsta sjuk? Åh, jag blir tokig! Det räcker nu, kan jag inte ha ont i lilltån istället? :P



Förresten, jag tittade nyss på klockan. Under klockan står det "2010-01-29"? Har den fått fnatt, eller är det jag som har fastnat? I mitt huvud är det otroligt kallt för att vara maj... ja, för det är maj i mitt huvud! Maj 2006!


Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Tack! :)



Du, det är alltid maj i våra huvuden. Kommer du inte ihåg när vi städade i dramassalens klädförråd och filmade? x)

2010-01-29 @ 16:55:48
URL: http://aliassara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0