18 januari

Hej bloggen! Jag vet att jag egentligen inte borde skriva nu, för jag har verkligen inget att berätta! Haha, det är verkligen hopplöst händelselöst i mitt liv just nu. Blev dock väldigt inspirerad av House of Jazmin igår (jag har precis upptäckt MTV.com. My super sweet 16 och Pageant place är mina favoriter och jag vet att de är näst intill antika vid det här laget... det är ungefär som att säga att ens favoritprogram är Fame factory... men whatever ;P) så jag känner för att börja designa kläder igen! Jag gjorde det hela tiden i högstadiet och början av gymnasiet, men den började jag skriva manus istället, så det blev liksom inte mer än så...


Vad ska ni göra ikväll? Plugga? TV? Usch vad uttråkad jag är... saknar skolan nu :P





Jag fastnar inte på bild idag så ni får se det fina halsbandet jag har på mig istället! Fick det av Sara för nåt år sen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh vad glad jag blir av att se att du använder det :D

2010-01-18 @ 18:37:29
Postat av: Sara

oh förra kommentaren var av moi :D /sara

2010-01-18 @ 18:38:34
URL: http://[email protected]
Postat av: Rebecca

Sara, det ska vara .blogg.se, inte @blogg.se ;)

2010-01-22 @ 00:46:04
URL: http://tribecas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0