Sådär spontant, liksom...

Jag älskar att skriva... eller ja, jag gjorde det i alla fall. När jag var tio år gammal skulle jag och mina kompisar skapa ett popband. Vi skulle bli precis som Bubbles! Vi skrev låtar, gjorde musikvideor och hade jätteroligt! Vi skulle bli kändisar, det hade vi bestämt!

Sen gjorde jag samma sak med en annan kompis. Vi satt mest och övade på att skriva autografer på lektionerna, istället för att plugga... det gick inte så bra (och det kan alla som har sett mitt ID och pass intyga...) Om jag minns rätt så kallade vi oss "Silverstars" eller "Pollygirls" (efter godiset, såklart)...

Jag ville vara med i Småstjärnorna, men de hade sänkt åldersgränsen så jag var för gammal. Sen dök MGP Junior upp, och då ville jag självklart vara med där, men jag missade ju det också. Men då upptäckte jag Melodifestivalen! Då var jag 13 år och tittade mest för att Bubbles var med, men jag blev så himla insatt i hela tävlingen. Jag tänkte "det där måste jag göra någon gång!".

Till saken: Mitt liv är inte komplett om jag inte får delta i Eurovision Song Contest på ett hörn innan jag dör, så är det bara! Nu har jag dock accepterat att jag sjunger som en rabiessmittad gris, men jag vet att jag kan skriva! Jag älskar ju som sagt att skriva, och jag är en sån nörd som tror att man kan göra precis vad som helst, bara man vill, och då ska jag bevisa detta genom att skriva en Eurovisionvinnarlåt! Hur svårt kan det va? ;)

Nån som har lust att hjälpa till lite? Vi kan väl träffas i Tokyo 2018 eller nåt? Nån som är på? :) (självklart vinner Japan Eurovision Song Contest 2017, var är det för dum fråga?)



(Se, det är till och med bekräftat!)

Kommentarer
Postat av: Cherie

HAHAHA! Jag är på! Ring mig den 3 januari 2018 så är vi med 2019!

2010-02-14 @ 20:35:14
URL: http://cheriemylove.blogg.se/
Postat av: mel

i am in =)

2010-02-14 @ 21:30:49
Postat av: Rebecca

Haha skitbra, då är vi ett team på tre!

2010-02-14 @ 23:16:48
URL: http://tribecas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0