Lär dig ett språk gratis!

Vissa tror att det är jättesvårt att lära sig ett nytt språk, men det är det verkligen inte! Vissa har dock lite svårt att minnas orden, men jag lovar att ni kommer lära er en hel del på Byki! Den känner av vilka ord man har svårt med och repeterar tills man kan dem.

Själv pluggar jag just nu ukrainska, och sen igårkväll har jag lärt mig massor av ord och fraser! Det är definitivt värt ett försök om ni är intresserade av att lära er ett nytt språk, men inte har tillgång att göra det i skolan.

Precis under finns en kurs i haitisk kreol (ett av de officiella språken som talas i Haiti). Vill ni lära er något annat språk så kan ni göra det HÄR. Klicka på ett av språken och välj den listan ni vill ha, sen är det bara att sätta igång!


I kursen under får ni först se orden, sen känna igen dem, sen översätta till engelska och sen översätta från engelska till haitisk kreol. Lycka till! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0