If I Stay

Jag fick ett nytt manus skickat till mig vid midnatt och började läsa direkt. Det var väldigt jobbigt att hänga med i början, eftersom den utspelade sig i flera olika tider, och var mer som en enda stor flashback. När jag väl kom in i det och hade fattat att stora delar var tillbakablickar, så var det det vackraste jag någonsin hade läst - alla kategorier. Jag har faktiskt aldrig gråtit innan när jag läst en bok eller hört en låt (eller ens sett en film!), men det gjorde jag nu, haha! Jag vill inte ge ut för mycket information om filmen, eftersom den troligtvis inte kommer ut på bio förrän 2011, men när den gör det så måste ni verkligen se den!



En kul grej är att det tog mig tre timmar att läsa ett 116-minutersmanus... sen kunde jag inte sova efteråt, heller... så jag somnade vid 6 på morgonen och självklart drömde jag halva historien ;P



Kommentarer
Postat av: mel

nice buddy :)0

2010-02-18 @ 17:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0