Don't be scared, dear!

Jag hoppas att ni inte blir rädda för den arga gubben som säger "NON" när man kommer hit... förlåt för det i så fall!


Jag försöker stressa bort det, det är därför jag postar lite onödiga inlägg här och där. Lite pinsamt att den börjar prata utan att man har bett den ;P




Jag dedikerar den här låten till min vän Marielle som numera är ett diehard Ani Lorak-fan!

Vet någon om det finns ett rehab för musikmissbrukare? Maila mig på [email protected] i så fall, det är kritiskt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Oh de var då den fulaste bild jag någonsin sett på mig själv xD HAHAH USH! :)



Hoppas du har de bra med! Saknar dig massor!

2010-02-20 @ 08:53:05
URL: http://aliassara.blogg.se/
Postat av: mel

haha thanx bud you like to mess with me ;)

2010-02-20 @ 14:58:07
Postat av: Mike

adda mig [email protected]

2010-02-22 @ 18:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0