6 februari

Och så var det en ny dag igen! Dagarna är nya så fort att de blir gamla på en gång, visst är det sjukt?

Jag hade hur som helst tänkt börja på ett nytt filmmanus idag, men det gick givetvis inte alls bra, så jag bestämde mig för att skriva en berättelse av idén istället (tänk att jag, efter så många filmmanus, har glömt hur man skriver just manus?)

Det verkar inte bara vara svårt för mig att skriva berättelser/manus idag... jag blir så sjukt distraherad av allt som händer runtomkring mig! TVn är på, mamma pratar, jag glömmer vad jag skriver... AHH! Skandal! Vet ni hur lång tid det har tagit för mig att skriva det här korta inlägget? (30 minuter. Jag skojar inte!)


Nu försöker vi igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0