5 saker jag stör mig på...

1. Funktionen "inaktivera touchpad" på laptops. Vilken idiot kom på det?! Jag letade som en tok efter den!

2. Alla ni som inte fattar att man kan strunta i att se deltävlingarna i Melodifestivalen om man bara vill ha en final! Respektera andra människor, era störda egoister! Och man behöver inte lägga ner ett program bara för att du stängde av tvn mitt i, för att du tyckte att det var skit.

3. Alla som kommenterar artiklarna på Aftonbladet.se... bittra människor!

4. Vintern! Nu räcker det faktiskt!

5. Att jag bara skrev 5 saker... jag vill klaga MER!



Ville bara få ur mig det. Nu funderar jag på om jag ska plugga eller läsa bloggar... vad tycker ni? Läsa bloggar. Definitivt.

Kommentarer
Postat av: mel

ja det räcker med vinter

2010-02-18 @ 17:41:17
Postat av: Rebecca

Jaa, jag vill kunna gå ut utan min sumokostym :(

2010-02-18 @ 21:06:34
URL: http://tribecas.blogg.se/
Postat av: mel

haha :P

2010-02-19 @ 20:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0