4 februari

Glad 4 februari, mina vänner! (Every day should be celebrated!) Hoppas ni mår toppen! Själv fick jag så fruktansvärt ont i magen när jag var på väg hem från affären... det kändes inte bra alls, det gick som en linje horisontellt över magsäcken... väldigt konstig känsla! Men jag tror att det kan vara för att jag inte åt någon frukost...


Men vet ni vad som är kul? Idag är det exakt tre år sedan jag och Sara (och klassen över oss) hade premiär för föreställningen Våra masker! Det var den första pjäsen jag och Sara gjorde tillsammans, så den är extra minnesvärd! Sjukt roligt var det, också, och jag var ganska nervös och stod och skakade på scenen och bytte omedvetet repliker med Sara i vår öppningsscen, haha!


(Jag lyckas givetvis inte hitta de tre bilder vi tog innan premiären, så det fick bli en annan bild från ettan. Några månader senare :P)


Kommentarer
Postat av: Sara

Aaah jag minns :D Sådana minnen kan bara muntra upp en. <3

2010-02-04 @ 21:14:41
URL: http://aliassara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0