3 februari

Jag kunde inte sova igår, så jag tog en penna och ett block och började skriva istället... vad jag skrev har jag absolut ingen aning om, så det ska bli spännande att läsa genom det senare... haha! Jag somnade efter det (trots att Mia tog upp hela sängen igen... hur kan en så liten katt ta så mycket plats?! Helt otroligt!) Och nu sitter jag här och känner mig torr som sanden i Sahara... usch, alltså! Det är det värsta med vintern!

Nu ska jag i alla fall gå ut en sväng i detta vinderunderland... (åh, vad jag är trött på snön! Ida i Lönneberga, snälla ta bort all snö, sätt fart! Annars ska du inte tro det blir sommar, haha!)



(Som vanligt ser jag sjuk ut i webcambilder... haha! Skitsamma :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0