22 februari

Hej! Hur mår ni?

Jag har varit ute i snöovädret i några timmar med min barndomsvän Karolina! Det var så längesen vi sågs sist, så vi hade ganska mycket att prata om, det var väldigt trevligt! Fast mindre trevligt nu, då jag fortfarande inte har lyckats få upp värmen! Det är verkligen svinkallt ute och snö upp till rumpan (liten överdrivt), och jag hann förlora känseln i både tårna och benen...



Det låg ett brunt, stort kuvert på mitt skrivbord igår. I kuvertet låg en berättelse jag skrev när jag var fjorton år gammal (hur är det möjligt att gå bakåt i ordförrådet? Jag använde ord jag inte ens förstår nu när jag är 19! Sjukt duktig, var jag! Haha!), och programbladet för Gatu*. Det var väldigt spännande att läsa, och helt ärligt, den där berättelsen jag skrev gjorde mig själv paranoid... jag blev rädd för en skoluppsats jag själv skrev när jag gick i åttan! Hur normal är jag, egentligen? Hur som helst, jag hittade massor av inspiration, så nu ska jag börja på ett nytt projekt i annorlunda kategori ;)

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: julia

Svar: ja det är det :) Den är helt underbar! :)

2010-02-22 @ 21:38:13
URL: http://icecream.blogg.se/
Postat av: julia

Sv: Ja det är det :) Den är helt underbar :)

2010-02-22 @ 21:39:16
URL: http://icecream.blogg.se/
Postat av: mel

good luck :P

2010-02-22 @ 22:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0