20 februari

G'day! Jag fick ett ryck och lockade håret... haha!



Man behöver ju faktiskt inte göra korskskruvslockar bara för att man lockar håret, eller hur? Jag gillar när det är lite vågigt bara.


... Jag är riktigt uttråkad och vet inte vad jag ska skriva mer just nu... men vet ni? Idag går Melodifestivalen!! Yay! Halvtrista låtar, dock... den jag gillade bäst igår var Crucified Barbaras låt Heaven or hell, även om jag har sjukt svårt för tjejerna... såna The Runaways-wannabes! Uschusch... jaja... hoppas Darin gör ett snyggt framträdande och ser lite mindre förstoppad ut än han gjorde på repbilderna från gårdagen...

(Jag vet, jag har inget liv, no need to tell me...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0