19 februari

Igår när jag skulle sova, så började mitt huvud klia något fruktansvärt (nej, inte löss, haha!), och jag vad ju dum nog att klia tillbaka... flera gånger... hårt... ni kan väl tänka er vad som hände? Det började blöda ur porerna i huvudet och det var så läskigt, så jag fick stå och trycka med papper och blöt bomull i minst en kvart. Jag fotade också, och det såg helt sjukt läskigt ut! Som en missfärgad fläck! Och blod som sipprade ut genom hårrötterna... åh, så sjukt otäckt! Nu kan jag inte sluta fundera på vad det var... kan det vara hudcancer? Jag har sett bilder på det och det är ganska likt... hjälp?! Eller är det bara... nåt annat? Först tänkte jag att det var dags att varna er alla för TreSemmés schampo och balsam (eftersom det är det enda jag har använt sedan juldagen), men det borde väl inte ge stora fläckar i hårbotten?

Usch, ville bara skriva av mig lite... just nu känns det inte, men rör man över med vatten så svider det, och rör man med handen över så känns det ömt? (Tror att mamma är mer orolig än jag, men det är lite otäckt, eller hur?)

Har ni varit med om något liknande? :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0