15 februari

Jag hade väldigt svårt att somna igår, på grund av en liten katt med stark vilja... haha! Lilla Mia skulle helt enkelt 1) sova med sin rumpa i mitt ansiktet, eller 2) sova så nära mig det bara gick...

Jag försökte flytta ner henne, men hon vrålade och kom upp igen. Sen bar jag ut henne till köket, och två sekunder senare hörde jag att hon hoppade ner, skrek och sprang in i mitt rum igen... jag tog ut henne till soffan och gick och la mig igen, och vad ligger på min kudde om inte lilla Mia? Hon är en riktig liten skitunge, haha! Just nu sitter hon i min säng och gråter, hon tycker att jag ska gå och lägga mig igen... eller nej, inte sova, bara klappa henne i en evighet... en riktig liten diva, det är vad hon är!


Och för att inte prata om katter så kan jag säga att jag har sjukt ont i magen... det känns inte bra. Och så missade jag alla Rysslands bidrag i Eurovision med... gahh! (Jag vet att ni alla antingen suckade där eller skrattade... jag vet, jag är en riktig tönt!)


Kommentarer
Postat av: mel

gullig katt :P

2010-02-15 @ 20:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0