Träskor...

Jag kunde aldrig tro att detta skulle bli ett modeplagg! Jag minns när jag var fem år gammal och klampade iväg till förskolan i mina första par träskor, och var så stolt... inte för att de var fina och bekväma, utan för att de hade klack och lät när jag gick... jag tyckte det var så häftigt!






Tydligen blev det ett modeplagg, men jag fattar inte riktigt varför... det spelar ingen roll hur de gör, dessa skor kan inte bli fina! De är stora och klumpiga och gör sjukt ont att gå i... hur orkar man?

Dessa kommer från Swedish Hasbeens och kostar alla över 1500 kr...


Vad tycker ni? Hiss eller diss?

Kommentarer
Postat av: Sabina

Usch, jag tycker de är hemska

2010-04-11 @ 18:14:01
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Sara

USH! DISS! Det var ju sånt man hade på 70-talet. Har sett pappas klassfoto från högstadiet. ALLA sitter med träskor XD

2010-04-11 @ 21:59:10
URL: http://aliassara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0