Magkort?

Som många av er redan vet kommer den 90-talsosande magkorta tröjan tillbaka i sommar. Jag tycker att det kan vara otroligt snyggt på vissa, men jag tänker nog inte haka på den trenden...


... För hur tusan bär man ett sådant plagg? Det kan ju bli så pinsamt fel, jag menar se bara hur Paow lyckades förstöra bustier-under-kavaj-trenden!

Det ska bli spännande att se alla kombinationer av denna trend i sommar... eller vad säger ni?

(Alla toppar i kollaget är från Monki och kostar mellan 199kr och 299kr)

Kommentarer
Postat av: Cherie

"Hur bär man ett sånt plagg?"



Jag skulle ha vita tygskor, ljusa jeans med normal midja (inte superlåg, alltså) och mycket smycken! :D

2010-04-06 @ 23:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0