Ingenting fungerar!

Oi!

Okej, så jag vaknade alldeles försent och sov, som vanligt, i tio timmar... när jag vaknade satte jag mig vid datorn för att flytta över alla mina personliga filer till min externa hårddisk, eftersom jag tvingas lämna in den på lagning på lördag. Det gick bra! Alla mina 19 000+(!) bilder från 2006 till 2010 är säkert förvarade (peppar, peppar, ta i trä!)

Sen bestämde jag mig för att åka upp till Elgiganten för att köpa ett par nya hörlurar. Det är ju inte bara datorns hörlureuttag (vad sjutton heter det?) som är trasigt, utan även alla mina fem hörlurar som jag har avverkat inom loppet av ett år... (pappa betalade för alla, så nu vågar jag inte be om fler... dags att slakta spargrisen!) Tyvärr hittade jag inga under 400:- varken på Elgiganten eller Expert, så det får vänta. Har jag klarat mig utan musik och film i över en vecka så borde det ju inte vara några problem, eller vad säger ni? Haha!




Jag hittade i alla fall en glass som kostade under 30 kronor! Inte illa va? Men helt ärligt, vem är så dum att man köper en glass för 30 kronor BARA för att den råkar heta "Ben & Jerry's"? Det är ju för tusan billigare att köpa en hel låda! Man får dessutom mer för pengarna...

Nä, tacka vet jag logdans Sandwich och Piggelin (som jag för övrigt bara äter när jag både är törstig, fattig och sugen på glass samtidigt)...


Kommentarer
Postat av: sloarez

fin blogg du har :) ps. titta gärna in i min blogg, nyss startat en tävling om du känner för att delta :)

2010-04-28 @ 20:12:40
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0