Baseballjackan!

Jag har läst att den omåttligt populära baseballjackan från Bikbok är helt slutsåld i hela Stockholm. Hör ni till tjejerna som dreglar över jackan, men inte kan köpa en egen, så lönar det sig att besöka Gina Tricot! De har nämligen kopierat jackan ganska hänsynslöst och bara bytt ut bokstaven ;)




BIKBOK - 499kr




GINA TRICOT - 249kr


Jackan från Bikbok finns bara i blått och rött, medan Ginas jacka finns i grått, blått, rött och rosa (och är mycket billigare!)


Bara ett litet tips såhär mitt i natten ;)





Kolla när jag postade det här... och läs inlägger under... det är absolut något magiskt på gång... men vad kan det vara? Hmm ;)

Kommentarer
Postat av: nela

Googla och se vad 3 betyder. drömmar, tur osv.

2010-04-14 @ 11:06:09
Postat av: Marja

Den där jackan köpte jag idag på Gina Tricot! Jag tycker det visserligen kan vara opersonligt ifall alla går runt i samma jacka men man kan ju matcha totalt olika =)

2010-04-14 @ 12:47:40
URL: http://marjaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0