Vilken dag är det?

Nu när jag inte går efter ett schema i skolan längre, så har jag absolut ingen koll längre på datumet. Ungefär som den första sidan ur Mia Törnbloms bok "Så dumt" (som jag inte har läst... mer än så...), fast i soffan med datorn istället för en tunnelbana i Stockholm(?).

Vad jag vet är dock att jag sitter i min otroligt fula, tioåriga soffa med en liten katt bredvid mig. TVn är på min absoluta favoritkanal TV4, där en film spelas om någon slags kidnappning? Jag tycker att alla amerikanska filmer om kidnappningar av barn är precis likadana... eller i och för sig är alla Hollywood-filmer precis likadana. Tyvärr. Alla svenska filmer är likadana också, fast vi har ändå större variationer. Jämför till exempel Låt den rätte komma in med Heartbreak hotel... den enda likheten är väl ändå språket?



Eh... vi släpper det där.

Idag har jag varit i Jönköping med mamma och pappa och köpt en ny säng (och två tröjor och ett torrschampo för lortgrisar som inte orkar tvätta håret.) Och nu ska jag sluta... vi ses när jag kan hålla ett inlägg i samma kategori. Cheers!

Kommentarer
Postat av: Sanna Zhang

oj 41 grader :O

jag ska krya, tackar! :)

2009-11-07 @ 23:13:56
URL: http://sannazhang.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg du har, kolla in min och lämna ett spår efter dig (L)

2009-11-07 @ 23:27:10
URL: http://paulinecristiano.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hej hej hoppas att du haft en bra helg:) Allt bra med dig annars? Ohh ny säng. Det vill jag med ha :P

2009-11-08 @ 11:19:45
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0