Tribeca

Jag har sjukt tråkigt just nu, så jag tänkte göra en liten lista... ni som vill får gärna kopiera och svara själva i era bloggar! :)

Favoritlistan

Låt: Sway av Michael Bublé (den versionen, alltså. Det finns så många!), Battlefield av Jordin Sparks, Rebel, rebel av David Bowie, Smooth criminal och Earth Song av Michael Jackson... väldigt många fler, men jag orkar inte rabbla upp alla ;P

Artist: Har inte riktigt någon favoritartist, om jag ska vara ärlig...

Band: The Saturdays och The Runaways! Girl band ftw! Hahaha xD

Film: Låt den rätte komma in är väldigt välgjord, måste jag säga... och så gillar jag The perfect man, den är alltid härlig :D

Bok: Låt den rätte komma in där också... den enda boken jag har läst på flera år, faktiskt... haha!

Årstid: Vår, sommar, höst och vinter. Ingen årstid är rolig när man inte får längta efter den!

Färg: Hallonröd!

Stilikon: Frankie Sandford! Älskar hennes stil och frisyr, trots att jag själv aldrig skulle våga klippa mitt hår så kort... tror inte det skulle passa mig heller, så det är väl bara tur det ;P

Godis: Dumle snacks och sura meloner!

Chips: Sour cream and onion... vilket "märke" som helst, egentligen... ICAs fungerar alldeles utmärkt! OLW och Estrellas också... och Lidl's... vet inte vad de heter, men det är ganska små påsar ;P Coops är vidriga, dock.

Dryck: Coca Cola Cherry, Fanta World California Lemon... kallt vatten :)

Mat: Just nu äcklar mat mig... men pappa är duktig på att göra kinamat ;D

Fem länder jag vill besöka: Oj... få se...
1. Ryssland!
2. Japan
3. Sydkorea
4. USA
5. England
6. Irland
7. Ukraina...

Okej... det blev 7 istället ;D

Framtidsdröm: ROCKSTAR!! Haha kommer aldrig hända dock... jag kan ingenting om musik, sång, andning och allt vad det är... så jag siktar på skådespelare, manusförfattare och... eh... typ... jag vet inte! Fotograf?
Sen vore det ju kul att vara värd för Eurovision Song Contest någon gång! ^.^

Kommentarer
Postat av: luckeboi

Man och kvinna fast på bild när de hade sex i kyrktorn. Kolla in på bloggen mig! Ha det bra!

2009-11-26 @ 14:17:59
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0