Sparka katter!

Let's go kick some kittens!


Titta vad jag fick av mamma! 0:)



Så söta! Jag kommer nog att bli en sån som köper allt med Hello Kitty på snart... liksom bara för att det är Hello Kitty... hahaha! Och jag som var så emot det förr... ihh!



Det här kom förresten igår!



Jag fotade den faktiskt igår, och nu tömde jag kameran, så varför inte visa? ;P Det enda man ser är "broby grafiska", "printing" och "web design"... men de har massa coola kurser, det var ju filmmanus jag tänkte gå, men det blev ju inte så, som ni kanske vet :P


Nu ska jag sparka katter så att mina fötter blir varma! (folk har en tendens att ta allt på blodigt allvar, men nej, jag lovar att jag inte ska sparka mina små kissar. Jag ska stoppa fötterna i mina nya, gosiga tofflor som - hör och häpna - är i storlek 36! Jag brukar ha 40, men nu har jag 39... och tydligen 36 i tofflor? Haha!)

Kommentarer
Postat av: Marielle

ska du börja plugga där :D:D yay :D

2009-11-12 @ 18:22:09
Postat av: Becca

Men Mel, läste du inte? Haha har du inte lyssnat alls på mig? Knäppo ;D

2009-11-12 @ 20:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0