Junior Eurovision 2009

På lördag tävlar Mimmi Sandén (med låten Du) för Sverige i Junior Eurovision Song Contest 2009 i Kiev i Ukraina.
TV4 ska sända tävlingen, men inte förrän dagen efter, klockan 6:45 på morgonen. Det innebär att alla Sveriges röster kommer att vara jurybaserade...


... Jag tror hur som helst att Ryssland vinner i år igen. Tjejen som tävlar, Ekaterina, 12, är helt makalöst duktig! Titta!





För alla er som vill se tävlingen på lördag klockan 21:00, så kommer ni att kunna göra det på Junioreurovision.tv (och tydligen Nyhetskanalen?)
Jag är ju en sån Eurovisionnörd att jag faktiskt tänker göra det. Alla som tävlar är sjukt duktiga så jag vill faktiskt inte missa det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0