Julstämning

Jag känner mig lite bättre nu, men vissa saker kan man inte göra så mycket åt.

Hur kan folket räkna med att man ska ha råd att betala kallhyra? Nu får vi betala 800:- för värmen, och det är ändå inte varmt? Jag vill inte prata för mycket om det här, för det kan inte vara kul att läsa, men jag blir så arg! Kallhyra är något av det mest idiotiska människan har kommit på.


Hur som helst, jag har bläddrat lite i en tysk katalog som vi fick hem idag. Den var fullproppad med mysiga julprylar (och massa äckliga dockor. Jag har dockfobi...). Både snökulor, julgranar, julglanskulor och andra dekorationer. Tyvärr kostade det en hel del. Allt mellan 200-2000 kr... lite överdrivet, eller vad tycker ni? Men jag förälskade mig i alla fall i snökulorna... åh, vad jag vill ha en sån! Fast inte såna som finns på Rusta och Lidl, med tomtar och snögubbar, utan med slott, hus, natur... något vackert!





45 dagar till julafton ju ;)

Kommentarer
Postat av: Marielle

haha inte visste jag att du var rädd för dockor ;P hahahaha :P

2009-11-09 @ 22:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0