Flashback flashback

(Spontan rubrik. Förvänta er inga flashbacks...)

Anledningen till den usla uppdateringen är att jag är en otroligt tråkig människa nu för tiden (har i och för sig alltid varit lite "underlig", som min mamma så fint uttryckte det igår. Haha!) Den plötsliga svälten kommer från att jag inte har något att skriva. Jag ville inte göra detta till en dagboksblogg, och inte heller en musikblogg... och absolut inte en modeblogg! Utan mer en nöjesblogg... min styrka är dock att klaga, men jag vill inte göra det här... vem gillar en 19-årig klagokärring, liksom?


Vi får se hur uppdateringen ser ut framöver, men om jag inte har något kul att säga så är jag nog hellre tyst... jag vill ju hålla uppe "kvalitén" på bloggen, menar jag... eller den kvalité bloggen har. Jag tänker inte bli bloggaren som visar "dagens outfit" i smutsiga speglar och webcambilder... och inte den som ständigt ursäktar för den dåliga uppdateringen för sina 15 unika besökare de kommenterat till sig... jag gillar inte såna bloggar så jag vill inte bli en själv...


Så mager eller fet uppdatering - we love it all. Vi tar kvalité framför mängd, eller hur? Haha :P



Okej, en liten flashback blev det, trots allt ;)  Jag har inte många nya bilder, så... haha!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Ingen aning, nja, händer inte så ofta....kanske det var tillfälligt...fin header du har iaf:D

2009-11-24 @ 09:33:25
URL: http://lucide.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag vill gå på utbildningsmässan. Aron var det till och med som frågade om vi kunde gå och då kom jag ihåg att det ska jag ju =) Men jag har tyvärr tappat ditt nummer. Sms:a mig så fort du läser detta så kan vi prata om torsdag. Behöver tid och så =) kramspasm<3

2009-11-24 @ 16:46:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0