Du.

Du får mig att må illa. Du är en hemsk människa som kräver för mycket av mig. Bara för att du gör vissa val i livet, måste jag göra samma val? Måste jag acceptera dina val och leva efter dem? Ska jag gå med på allt bara för att du vill det? Jag lever också, har du glömt det? Jag vill må bra, vara lycklig och skita i folk som får mig att må dåligt. När ska jag få göra det? Måste jag rymma för att få det som jag vill? Blir det som jag vill ha det då? Blir det mitt liv då, inte ditt?


Det värsta är att ingen förstår hur mycket jag måste offra för din skull. Trots att jag inte vill det.
Alla glömmer bort mig bara för att du är speciell.


Ibland måste man få uttrycka sig utan att andra förstår det... för att undvika problem, alltså... då är det okej... (jag syftar på inlägget under)

Kommentarer
Postat av: Sanna

SV: Ja jag har lyckats stå emot grupptrycket i över ett år nu, men fick väl ge mig till slut..fast jag tycker nog att jag var duktig som stod emot sååå länge i alla fall.. =D skratt..

Ha en bra fortsatt vecka!

Kraaaaam

Sanna

2009-11-16 @ 14:14:00
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/
Postat av: Marielle

vad har hänt?

2009-11-16 @ 16:41:03
Postat av: sara

Vad är det som hänt??<3

2009-11-16 @ 19:22:09
URL: http://aliassara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0