Diss.

Jag gillar inte att använda ordet "diss". Det känns så Stockholmsfjortis 2003... typ... men jag kommer inte på ett synonym, så det får bli en diss.





Sådär ser det ut på Onlys hemsida. Jag klickade på kollektion och fick upp massa porträtt. Det komiska är att det står "jeans" vid sidan av vissa ansiktsbilder... idioti!


Man vill se kläderna, det är kläderna man vill köpa, inte modellerna! Jag kan ju passa på att dissa JCs hemsida också, där de tydligen tyckte det var kul att använda omodernt tonårsspråk... det känns lite omoget...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Har sett det med, Vila gör så också... helt stört, de bryr sig inte om att sälja alls ju... störda jävlar.

2009-11-25 @ 17:24:17
Postat av: vilma

håller med, men är ju intressrad av kläderna!

2009-11-25 @ 18:26:08
URL: http://vilmadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0