Dagens påståenden...

♥ Blogg.se är pinsamt segt på kvällarna. Föreställ er ett sockrat tuggummi du har tuggat på i två timmar som du sedan försöker dra isär... 

♥ Den enda filmmanusutbidningen som finns i Sverige är Broby Grafiska... som ligger i Sunne... som ligger 6 timmar härifrån. Det är distans, påstår de, men den har 20 obligatoriska träffar (vilket skulle bli vadå? 120 timmars restid sammanlagt på ett år?). Dessutom står det att det är obligatorisk praktik. VA?! Hur?! Vart?!

♥ Min kropp kan inte bestämma sig om den ska frysa eller vara varm...

♥ Jag har huvudvärk.

♥ Jag använder hjärtan istället för punkter eller streck för att det ska se gulligare ut. Ingen av er har märkt det... eller?

♥ Sminkreklamerna kommer aldrig använda sina egna produkter i reklamerna. Vore kul att räkna alla lösögonfransar som någonsin synts i mascarareklamer... (det är ju såklart för att produkterna inte uppfyller kraven. De vågar inte. De skäms.)

♥ Jag vill vara rik. Kunna åka till Göteborg och hälsa på Daniel när jag vill... köpa något bara för att... som en ny soffa! :)

♥ Någon som känner för att plugga digital modeskiss i Borås med mig? Eller nej, förresten... fy vad tråkigt... typ... inte för att det där var ett påstående, men...

BLÄ vilken dag, alltså. Det var längesen jag var såhär deppig... eller nej, det var igår... och förrgår... och dagen innan det... vilken solstråle jag är, liksom.


Still cool like a chant. (Fråga inte. Påpeka inte att det är fel för det skiter jag i, det låter cool like a chant ;)


Kommentarer
Postat av: sarah

Så sant så sant. Är trött på att blogg.se laggar på kvällarna. Allt bra med dig idag? Kram

2009-11-11 @ 12:58:09
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0