Alltså skippa restylane...

Mina läppar har sett riktigt hemska ut ett tag nu... ni vet, när det blir kallt så blir de torra och drar ihop sig. Så jag tänkte prova lite saker för att få dem att se fina och mjuka igen...


Först använde jag lite ansiktsscrub, vilket bara mjukade upp läpparna lite.

Efter det borstade jag lätt med en mjuk tandborste och varmt vatten... då tappade jag känseln, men de blev väldigt mjuka.

Sen skrubbade jag lite med en frottéhandduk...

Sen tog jag kanel blandat med vatten... hahahahahaha BIG MISTAKE! Mina läppar svällde upp och det gjorde riktigt ont! Men bra om man är rädd för nålar men ändå vill pumpa upp läpparna... haha! Jag sköljde snabbt bort och kletade på honung, så svullnaden gick ner lite, men de är fortfarande lite stora x)


Never again. Jag är nöjd med mina egna läppar, de behöver liksom inte bli bistuckna ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0