Allt för pengar.

Ni vet redan vad jag tycker om TV4, och alla vet redan att Idol-Erik inte alls hängde löst idag. Allt det där var för att TV4 vet att alla fjortistjejer röstar ihjäl sig när deras favorit hänger löst.


Jag vet inte ens vad jag ska skriva. Jag börjar bli riktigt trött på TV4 och nu har jag snart fått nog. Vet inte ens om jag orkar se färdigt på Idol. Till och med TV4s hemsida är proppfull med reklam, har man missat dagens uppträdanden (som jag gjorde förra veckan) och vill lyssna på alla låtar efteråt, så får man stå ut med en halv minuts reklam mellan varje låt. ALLT handlar om pengar där, att alla skrikande idoltjejer inte har fattat att det är ett trick gör mig förbannad.




Någon mer än jag som tycker att TV4 har gått för långt?


Kommentarer
Postat av: Linnea

ALLTSÅ JAG BLEV SÅ ARG! Jag tänkte bara att det finns NO CHANCE IN HELL att det var Erik som hängde löst. Vad fan var det liksom? Ville de väldigt gärna att Reza skulle åka ut??? Gaaah jag blir så aaaaaaarg!

2009-11-23 @ 00:41:27
URL: http://wonwon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0