Aftonbladet, alltså...

Jag har nog aldrig läst så mycket skit i Aftonbladet som jag gjorde idag. Ingenting de skriver stämmer ju! Är det en skvallertidning nu, helt plötsligt?

De som skriver Aftonbladets Nöje och Mode borde seriöst få sparken så mycket strunt de skriver. Skriver man för en tidning så får man för tusan kolla upp fakta innan man publicerar! De skriver bara som de känner för och tror! Hur gamla är de? 14?


Sen skulle jag gärna ta bort alla kommentarer som handlar om att "det här är ju ingen nyhet" i olika, ofta ironiska, formuleringar... det börjar bli gammalt nu.




(Som att någon bryr sig förutom jag...)

Kommentarer
Postat av: nellie

sv: tack, jo det är den kan jag lova ;)

2009-11-27 @ 15:46:50
URL: http://neelliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0