5 november

Vad är det egentligen? Är det morgon, förmiddag eller eftermiddag? Jag har alltid haft svårt för det där... jag gick upp för en timme sen så jag tycker att det är morgon, men när jag gick i skolan för några månader sedan så var det redan sent vid den här tiden. Jag kan inte riktigt se om det är ljust eller börjar bli mörkt ute på grund av den gråa himlen och all snö... jag tror inte att det är så bra för huvudet att gå upp så sent på dagarna, man blir ju helt förvirrad!


Jag vaknade i alla fall första gången idag vid 8 av att  min mobil ringde... jag har faktiskt ingen aning vem det var som ringde eller hur lång tid det tog innan jag vaknade av det, men HALLÅ?! Alla som känner mig vet att jag sover till lunch! Det där var inte rättvist! ;P Ska kolla vem det var som ringde sen, den personen ska få en rejäl utskällning! (Hahaha, jag skojar!!)



(Jag ska förresten försöka kladda ihop en design senare idag, jag vet att ni hatar den här. Det gör jag också.)


Kommentarer
Postat av: sarah

Hej hej hoppas allt e bra med dig? Vad kul det ska bli o få se din design när du e färdig :) Hoppas att du får en toppen kväll. Kram

2009-11-05 @ 16:42:44
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Sara

Du är inte en morgonmänniska :)



Ps. Nej jag är inte glad är lillebror är i riskzonen :P Haha det bara råkade bli en smile!



Kramspasm

2009-11-05 @ 20:14:31
URL: http://[email protected]
Postat av: Marielle

jasså ska jag få en rejäl utskällning ;P haha

det var jag som ringde utan att jag själv märkte det :P

2009-11-10 @ 08:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0