Jul hit och jul dit...

Just nu tror jag att jag har bestämt mig för att hata julen. Ingenting går som jag vill! Jag vill bara gråta ut högt just nu! Tänk om man kunde backa tiden? Jag skulle nog göra nästan vad som helst för att kunna backa tiden några år.


Nu för tiden handlar julen om att man måste köpa julklappar till alla man känner, och de som inte får en julklapp känner sig oälskade. Det är helt naturligt så jag förstår det, men varför? Och varför ska det handla om att vara tillsammans med folk man tycker om? För då känner jag mig inte alls omtyckt... de enda som kommer är de som inte kan komma undan... kan man det så gör man det.


Usch, jag har en riktigt dålig dag... tack Mel som hjälpte mig lite tidigare idag, det uppskattas!

Kommentarer
Postat av: sarase

jaa.. alltså det borde inte vara hälsosamt.. samtidigt som det är bra att de försöker ändra sin livstil.. men i lagom mängd vore väl bäst? Över 50 kg på 4 månader det e ju ganska brutalt! :)

2009-12-22 @ 12:37:21
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: mel

:/ tråligt :/ ray beckers

2009-12-22 @ 18:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0