Högklackat på barn?

Katie Holmes låter lilla Suri ha små klackskor... ingen mordisk klack som Kenza och gänget, utan små dansskor, precis i hennes storlek. Tydligen är detta skandal enligt halva världen?



(Vilken idiot till paparazzifotograf bestämmer sig för att jaga en liten flicka?!)

Om jag gissar rätt nu så valde Suri själv de där skorna, och hade redan bestämt sig för att hon skulle använda dem. Jag tror faktiskt inte att Katie eller Tom skulle tvinga på henne dem, tror ni? Dessutom hade jag själv ett par skor med sån klack när jag var i Suris ålder, och ingen klagade på min mamma?

Det hade kunnat vara mycket värre, så ge er nu! Det är bara ett par 2,5cm klackskor!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article6218043.ab

Kommentarer
Postat av: Taylor

I couldn't agree more.

2009-12-02 @ 00:08:12
Postat av: Taylor

By the way, that little girl is sooo cute!! lol

2009-12-02 @ 00:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0