Frigående höns i bur.

Hej allihopa! Jag har fortarande ont i magen och det blir bara värre och värre... vet inte varför, men den oändliga mängden julkakor och godis kanske kan vara boven? Fast så mycket äter jag ju inte... inte om man jämför med er, alltså... ;)


Idag har jag inte gjort någonting annat än hjälpt mamma att städa. Jag tog vardagsrummet, men när man går in hit nu så ser det ut ungefär som det gjorde innan jag städade. Varför är det alltid så? Är människor verkligen såna grisar, eller är det bara vi som har fått svininfluensan? (ha ha ha, där var jag rolig...)


Det har varit riktigt kallt idag, förresten. Närmare bestämt -7 och snö! Trots det kan jag verkligen inte få några julkänslor alls! De kommer bara när jag tittar i TV-tidningen och ser att det står "Nu är det jul igen 2" och "Nu är det jul igen 3" på två olika kanaler - samtidigt. Det är ju bara så juligt, eller hur? Haha!

Om min mage är bättre imorgon, och om det snöar som det har gjort idag, så ska jag tusan gå ut och bli förkyld! Det är inte jul utan att jag är förkyld, det är det helt enkelt inte! Eh... (borde jag ta tillbaka det där?). Jag ska i alla fall ut och glo på julbelysning! Någon som vill följa med? :P



Och jag måste bli bättre på att hålla mig till ETT ämne när jag uppdaterar min blogg. Ni tror väl att jag har nån mental störning när ni läser detta... eller att jag är sju år yngre än jag utger mig att vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0