Det där med tändstickor, alltså...

Jag lyckas aldrig! Jag kom precis hem efter att ha varit ute en stund, och föreställde mig bilden av att sitta sådär mysigt ihopkurad i soffan med massa tända ljus... alltså jag lyckades halvvägs, men ljusen blev inte tända... (tips: läs inlägget under om du inte förstår).

Jag kan inte fota för det kommer inte att synas, men alla tändstickorna är som delade på tre. Supertunna och flisiga! Inte en chans att jag ger mig på att försöka tända dem! Haha!

Seriöst, de måste fixa det där... tändstickor ska man kunna tända, det är därför de finns! Vi måste ha någon tändare här någonstans!


Kommentarer
Postat av: Fei

Tack :)

Håller med detdär om tändstickorna för det är ju inte alls miljövänligt att man måste slänga massa bara för att de inte fungerar.

2009-12-03 @ 19:33:55
URL: http://feisreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0