Broadway.



Den där artikeln, publicerad efter den 4 maj 2008, kan jag helt seriöst leva på... jag vet att man vanligtvis säger så om en maträtt, men liksom... LÄS! Det var vi som skrev den, min titel (Sara, minns du att vi hade Gatuprinsessan och nåt riktigt löjligt som förslag innan vi bestämde? Haha!), min och Saras idé och som sagt, skriven av mig, Sara, Lollo, Alex och hela gänget... fy vad jag saknar GÄ!


Nu ska jag sova... eh... försöka sova, det kan bli svårt när jag har proppat i mig endast godis, kakor och chips hela dagen... SUGAR RUSH! God natt, i alla fall... imorgon ska jag tusan börja skriva på min bok (som för övrigt är baserad på GÄ!) Jag skulle egentligen börja på den i oktober, men det sket sig ju... haha!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0