30 december

Hej, bloggen! Hur mår ni idag? Jag mår faktiskt bra! Det händer inte så ofta... haha! Det enda jag stör mig på är att jag är torr som ett sandkorn i Sahara, mina fötter sover (aj!) och mitt hår som var så fint för någon timme sen är nu som halm... varför måste jag alltid platta håret för att det ska se friskt ut? Det suger lite faktiskt.


Första bilden jag tog med min webbkamera i datorn! Haha den är skitkass, men det gör inget... man ser ändå mitt halmhår... och min nya mysiga tröja från Gina Tricot som jag köpte igår! 80-tal for the world! Haha.

Nu ska jag gå ut en sväng i blasket. Vi ses!

Kommentarer
Postat av: hanna hellquist

tack för kommentaren!

fin blogg föresten :)

2009-12-30 @ 19:43:03
URL: http://hannaamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0