27 december

Hej bloggen! Jag har inte skrivit på ett tag för att Daniel och Diêgo var här i två dagar... vi firade lite sen jul med alldeles tokigt mycket presenter! Jag fick bland annat två parfymer från Yves Rocher av Daniel. En stor Strawberry och en liten Christmas chestnut. De luktar båda helt underbart gott, men jag kommer nog använda jordgubbsdoften snäppet oftare ;)

De luktar inte alls parfym, utan mer som Nutella (jag vet att det inte har något med doften i sig att göra, så Nutella innehåller hasselnötter, inte kastanjer) och... jurdgubbsdoften luktar verkligen inte jordgubbar, men lite syrligt och fräscht. Helt underbart! I julklapp fick jag en ny mobiltelefon (som tyvärr, på något sätt, lyckades få en repa och haka upp sig allt på samma gång för några minuter sen??!), en extern hårddisk, ett armband, choklad, TresSemmé-schampo och balsam osv. Jag är jättenöjd! Fast helt perfekt hade inte min jul kunnat vara utan "hela" släkten på samma plats vid samma tidpunkt. Det kändes verkligen att det saknades en massa människor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0