2 december

Om exakt tio sekunder exploderar min fot... eller det är så det känns, i alla fall, den har somnat. Det är nog inte bra att sitta med benen i kors och sedan luta sig framåt för att försöka skriva på datorn! Och det är inte heller bra att gå runt vid 1 på natten och vingla runt när det finns massa "vassa föremål" lite varstans. Jag gick in i en hylla. Och nu (visserligen inte ett på natten, men ändå) gick jag in i bordet... varför ska det alltid göra lika ont? Det är rena tortyren, ju! Jag får gå runt här och klistra på små kuddar på varje vass kant jag kan tänkas gå in i, för det är verkligen ingen värdig smärta... (kan man säga så?)

Annars mår jag bra... hur mår ni? :)



(Trött och svullen, som vanligt vid tiden då den bilden togs... haha ursäkta mig, eller nåt...)

(T-shirt från Gatu*... woot woot! Första gången sen våren 2008, och nu är den typ för stor... haha! Leggingsen kommer från Lindex och kostar 149:-, sådär härligt fulsnygga... (vem tusan orkar vara moderiktig?! Jag går inte ut i kombinationen i alla fall ;P))


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du är söt :)

2009-12-03 @ 23:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0